Момчета,проблема е следния:влиза ми вода в купето от предните кори.Проблема е само отпред.Цял ден гледам ,бърша...пак гледам, минава между кората точно под говорителя и от там върху уплътнението и няма на къде да отиде и през прага по мокета.Проверих всички дренажи, чисти са , там няма проблем.Защо водата не се изтича през дренажите и как стига тя до говорителите и от там през не знам си къде и в купето?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Влиза вода
Collapse
X
-
Пробва ли ги с вода, дали действително отводняват или просто ги огледа ?
Четох за наколко случая и все са дренажи почистване дренажни канали
почистване2Last edited by flipz; d.m.y г., 23:32.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
-
На тези линкове говорят за разглобяване ,махане на кората,разлепяне на ламарината вътре която е залепена със силикон и пр. и пр.
Не ми се иска да разлепям защото не съм сигурен, че ще я залепя достатъчно добре после.
Но ще пробвам дали дренажите работят,само да спре да вали.Ако не ...как ще ги чистя не знам!
Comment
-
Свали само кората.Ламарината не я пипай.Сваля се лесно.Купи си преди това силикон прозрачен за лепене/правене на аквариуми и пистолет за този вид силикон.
Развиваш винтовете и шестограмите на кората и я сваляш.
След това почистващ там където свършва ламарината която крепи прозореца с мокра кърпичка по целия радиус и като изсъхне църкаш по малко силикон и обикаляш отново по радиуса.Докато не е започнал да съхне с пръст в найлонова еднократна ръкавица минаваш и леко "заглаждаш" .Силикона го избери да издържа между -40 до поне+130 градуса, защото дори да я държиш в гаража, зимата ще отидеш някъде и ще е навън, а лятото по морето слънцето ще я напича яко...
Може да ти тече и отпред, но трудно.Набират се боклуци под пластмасовата лайсна и запушват дренажна, може оттам да ти идва и лоша миризма от гниещи листа и шушулки- предната лайсна в основата на прозореца отпред се крепи на три винта кръстачки и на тапи/ дюбели или щипки според виждането.Отвиват се винтовете, с отвертка се подлагат и вадят дюбел ите/ щипките и чистиш под лайсната с прахосмукачка от листа иглички, шушулки.След това можеш да дизенфикцираш с меглио или друг препарат който няма да засегне боя, пластмаса гума, кабели и метал...
Успех.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:10.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
alfa racer GTA е написал, много добра инструкция ..
Аз те насочвам и ако има необходимост да го направиш.
А сам можеш да потърсиш и целите теми, където се обсъждат и други подобни случай.
Дано откриеш, но всичко което съм чел .. води до този проблем с дренажите.Last edited by flipz; d.m.y г., 13:05.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеСвали само кората.Ламарината не я пипай.Сваля се лесно.Купи си преди това силикон прозрачен за лепене/правене на аквариуми и пистолет за този вид силикон.
Развиваш винтовете и шестограмите на кората и я сваляш.
След това почистващ там където свършва ламарината която крепи прозореца с мокра кърпичка по целия радиус и като изсъхне църкаш по малко силикон и обикаляш отново по радиуса.Докато не е започнал да съхне с пръст в найлонова еднократна ръкавица минаваш и леко "заглаждаш" .Силикона го избери да издържа между -40 до поне+130 градуса, защото дори да я държиш в гаража, зимата ще отидеш някъде и ще е навън, а лятото по морето слънцето ще я напича яко...
Може да ти тече и отпред, но трудно.Набират се боклуци под пластмасовата лайсна и запушват дренажна, може оттам да ти идва и лоша миризма от гниещи листа и шушулки- предната лайсна в основата на прозореца отпред се крепи на три винта кръстачки и на тапи/ дюбели или щипки според виждането.Отвиват се винтовете, с отвертка се подлагат и вадят дюбел ите/ щипките и чистиш под лайсната с прахосмукачка от листа иглички, шушулки.След това можеш да дизенфикцираш с меглио или друг препарат който няма да засегне боя, пластмаса гума, кабели и метал...
Успех.
Снощи си свалях кората,заради смяна на огледалото,но не гледах ,понеже заваля и бързха,но би трябвало да има дренажи за водата ,която би могла да влезе около прозореца.
Та със силикониране на въпросната ламарина ме съмнява да стане нещо.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Този проблем се решава с ново уплътнение.
Производствено между двете метални планки - външна представляващата самата врата и вътрешна планка си има поставено лепило което много прилича на фина монтажна пяна.
Колеги говореха за "дренаж" там където се затварят вратите - самата конструкция е предвидена водата да се отича, но вътрешната планка е по-малка от външната и има едно 3-5 сантиметра само с външна планка.
А самите уплътнения около прозорците не са само гумени, а от една материя като мъх -не е точно велур, но е някаква подобна материя поне на външен вид от която "водата бяга", тоест тя не попива в нея и явно не може да премине през нея ...
Така, че едва ли е предвидено вътре между двете планки да влиза вода преминала през външно уплътнение на прозореца.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Тази тема е дискутирана надълго и широко тук преди 2-3 години.
Решението : .. с любезното съдействие на Мурджев
"ака,аз отдавна открих от къде е проблема,а именно в ламарината,която затваря отвътре вратата под декоративната кора.Тя има едно уплътнение с лепило,което ако е сваляно веднъж,заради ремонт на механизма на джама,или при сваляне на дръжка,вече не държи.Водата се стича по предната релса на прозореца,тече по колоната и оттам през неуплътнената ламарина и хоп вътре на прага.Проблема се решава,като се отвие ламарината/тя е хваната с болтчета 6 мм. с глава 10 за вратата/ и се уплътни в долната част със силикон,но хубав,за гарнитури например."
Ето и линк към темата
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...5%F2%EE&page=2Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Водата изобщо трябва ли да влиза във вратата ?
Хубаво че уплътнявате ламарината със силикон, но зад нея не започва ли да гние самата врата от вътре ?
Моята задна врата е отваряна, заради държачите, но не влиза вода ...Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщениеМомчета,проблема е следния:влиза ми вода в купето от предните кори.Проблема е само отпред.Цял ден гледам ,бърша...пак гледам, минава между кората точно под говорителя и от там върху уплътнението и няма на къде да отиде и през прага по мокета.Проверих всички дренажи, чисти са , там няма проблем.Защо водата не се изтича през дренажите и как стига тя до говорителите и от там през не знам си къде и в купето?
Здравей колега
Аз шмах същия проблем преди 3 години когато купих 147-цата ,има сигурно разлика от 155-цата
При мен проблема беше ,като завали дъжд и в краката на пасажера отпред в дясно беше пълно с вода ,и така цяла зима
Оказа се запушен дренаж в отсега на чистачките
През пролетта като се стопли свалих корите на чистачките ,и какво да видя ,една голяма дупка ,през нея се виждаше вентилатора за парното
Допитах се до колегите и в последствие разбрах че там трябва да стои филтър купе
От един колега от форума купих кутия за филтъра ,нов филтър ,почистих дренажите отляво и дясно и сега всичко е окАлфа 147 jtd
115 k.s.
2002 год
Comment
-
Не влиза.
При дъжд между рамата по среда на двете врати и самите врати си има направени водоотвеждащи междини.Там където свършва кората на вратата от вътрешната страна започва тази вътрешна ламарина която държи механизмите.Обикновенно вода не успява да мине между двете ламарини, защото още при монтажа им в завода по края на по-малката вътрешната е поставено лепило.С течение на времето това лепило се изхабява най-вече в долната си част където има допир с водата при всеки дъжд, миене на колата и т.н.Когато там се изхаби лепилото между двете тенекии започва да прониква по малко вода и най-вече да се задържа там, от там по силата на магнетизма подлизва и друга вода и влиза вътре по вече проправената "мокра пътека", а самата декоративна кора подпомага за задържането на водата под нея и между нея и двете ламарини.
Като уплътниш отново нищо никъде не влиза.Водата си върви там където е предвидено от проектантите на колата.
=================================================
А дали ти влиза или не ще разбреше след някой сериозен дъжд като през изминалите дни.
Проверявай под стелките за влага/мокро.Все пак не става въпрос за басейн...
И възможно е да са ти сложили уплътнител или старият да не е толкова амортизиран, макар и да е отлепен частично -никой не сваля цялата ламарина - отлепят я само отдолу и отстрани до към средата.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 22:43.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Аз свалих ламарината, за да си оправя държачите, но не я уплътних със силикон. (задна)
Самото уплътнение беше цяло при мен, като уплътнение нанесено на едната повърхност и като стегнах след това си стана като оригинално.
Просто не предполахах, че между двете протича вода
По принцип колата ми е в гараж и я вали само като съм в движение, но за сега от много обилни валежи пролетта не е протичала.
Поне ще знам ако се случи, какво е устройството.
Благодаря "alfa racer GTA"Last edited by flipz; d.m.y г., 19:38.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
Comment